ثبت تولید ۴۵ هزار و ۹۱۶ خودرو در فروردین ماه سیاست‌های انقباضی کاهش تولید را در پی دارد نرخ طلا در بازار امروز مشهد (۲خرداد۱۴۰۳) از دستاورد‌های سیدالشهدای خدمت؛ یارانه نقدی ۴ برابر شد همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از تاریخ اجرای قانون انجام خواهد شد واردات در ازای صادرات غیرکشاورزی اجرا می‌شود بازار مشهد التهابی ندارد ۷۱ کیلوگرم شمش طلا فروخته شد (۱ خرداد ۱۴۰۳) دستاورد‌های آیت‌ا... رئیسی برای اقتصاد ایران اصلاح زیرساخت‌های اقتصادی در دولت سیزدهم آپارتمان‌های ۸۵ متری را در منطقه ایثارگران مشهد پیدا کنید (۱ خرداد ۱۴۰۳) صنعت بیمه در فروردین سال جاری ۸.۹ همت خسارت پرداخت کرده است جریمه سنگین در انتظار بانک‌های متخلف در پرداخت تسهیلات مسکن واکنش بورس به خبر شهادت رئیس جمهور چه بود؟ | گزارش وضعیت بازار سهام ( یکم خرداد ۱۴۰۳) حباب سکه پس از شهادت رئیس‌جمهور افزایش یافت + علت (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت کارخانه‌ای محصولات سایپا اعلام شد + جدول صادرات ۹۰ درصد طلای سرخ از ایران است | سهم پایین زعفران ایران از تجارت دنیا نحوه صدور و نقد کردن چک‌های بانکی تغییر کرد آینده اقتصاد ایران پس از درگذشت آیت‌الله رئیسی چه می‌شود؟ | نمونه‌های تاریخی چه می‌گوید؟ مستاجران تا ۵ سال فرصت شکایت از صاحب‌خانه را دارند | در چه صورت می‌توان شکایت کرد؟ قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (سه شنبه، یکم خرداد ۱۴۰۳) سوءاستفاده دلالان ارز از شهادت رئیس‌جمهور سهمیه بنزین خردادماه بدون تغییر شارژ شد
سرخط خبرها

چای‌کاران ۴۱ میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت دریافت می‌کنند

  • کد خبر: ۱۴۱۷۶۷
  • ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴
چای‌کاران ۴۱ میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت دریافت می‌کنند
رییس سازمان چای کشور از پرداخت ۴۱ میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت به چایکاران و کارخانجات چای از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حبیب جهانساز از پرداخت تسهیلات جاری و سرمایه‌ای به چایکاران و کارخانه‌های چای خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴۱ میلیارد تومان تسهیلات از طریق صندوق حمایت از توسعه چای کشور به چایکاران و کارخانجات چای پرداخت شده است.

رییس سازمان چای کشور تصریح کرد: علاوه بر این مبلغ ۳ میلیارد تومان دیگر نیز از طریق "بانک قرض‌الحسنه مهر ایران" و "بانک توسعه تعاون" نیز به اعضای صندوق پرداخت شده است.

به گفته وی، این تسهیلات برای توسعه مکانیزاسیون، اصلاح و نوسازی باغات و بهداشتی کردن کارخانجات به متقاضیان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه چایکاران می‌توانند با مراجعه به ادارات چای شهرستان‌ها نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام کنند، افزود: این تسهیلات ارزان قیمت بوده و پرداخت تسهیلات تا پایان سال ادامه دارد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دولت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->